TÜBİTAK Deprem Çağrısı desteğiyle “Sıvılaşabilen Zeminlerin Deprem Etkisi Altında Dinamik Davranışlarını Modelleyen Yeni Nesil Akıllı Bir Bünye Modeli Geliştirilmesi” başlıklı projede bursiyer olarak çalışmak üzere üniversitelerin İnşaat Mühendisliği Bölümleri’nden mezun Yüksek Lisans ve Doktora öğrencileri alınacaktır. İlgilenenlerin, iletişim bilgileriyle detaylı özgeçmişlerini, Lisans, Y. Lisans ve doktora (varsa) transkriptlerini tek bir pdf dosyası halinde Doç.Dr. Can Ülker’e (mbulker@itu.edu.tr) adresine göndermeleri gerekmektedir. Mailde kısaca ne için başvuruda bulunduklarını belirten bir ön yazı yazılması önemle rica olunur.

Önemli Not: Projede programlama tecrübesi veya en az bir programlama dili bilgisine sahip olanlara (C, C++, Python, Java v.b.) öncelik verilecektir. Ayrıca araştırma yapma ve bilimsel araştırma projesinde ve araştırma ortamında çalışma motivasyonu yüksek olan öğrenciler aranmaktadır. Proje konusu öğrencilerin aynı zamanda tezleri olacaktır.


“RESEARCH ASSISTANT POSITION”

With the support of the TÜBİTAK Earthquake Call, MS and PhD level graduate students holding bachelor degrees from the Civil Engineering Departments of universities will be recruited to work as research assistants in the project titled “Development of a New Generation Intelligent Constitutive Model that Models the Dynamic Behavior of Liquefiable Soils under the Earthquake Excitations”. Interested applicants are expected to send their detailed CV’s with contact information along with BS, MS and PhD (if applicable) transcripts directly to Assoc. Prof. Dr. Can Ülker through mbulker@itu.edu.tr. Please include a short cover letter in your emails indicating what you are aiming to apply for.

Important Note: Those who have previous programming experience or knowledge of at least one programming language (C, C++, Python, Java, etc.) will be given priority in the project. In addition, students with high motivation to conduct research and work in a scientific research environment are sought. The subject of the project will be the theses/dissertations of the students at the same time.